środa, 15 grudnia 2010

Pierwszy wpis...


To jest mój pierwszy wpis na tym blogu i właściwie... nie za bardzo wiem, o czym powinienem w tym momencie napisać. Pomysł założenie takiego bloga chodził mi już od dawna po głowie. Właściwie jedynym problemem, jaki stał mi na drodze, był brak czasu. Częściowo sobie z nim poradziłem (o czym będzie w jednym z następnych wpisów) i dlatego właśnie dziś zostaje odpalony mój blog, który jak mówi tytuł będzie opisywał moją drogę do osiągnięcia niezależności, i to takiej w bardzo szerokim znaczeniu tego słowa.

Może kilka słów o sobie. Mam na imię Paweł. Jestem studentem, ale jednocześnie pracuję. Z komputerami oraz Internetem mam do czynienia już od wielu lat, a w przyszłości chciałbym, aby to był mój główny, pasywny dochód. Moje cele, ich wykonanie, sukcesy, porażki, a także wszystko inne, co przytrafi mi się w mojej drodze, będę opisywał na bieżąco właśnie na tym blogu. Mam nadzieję, że swoimi wpisami nie zanudzę czytelników, a wręcz przeciwnie, zachęcę ich do regularnego odwiedzania tej strony.

Jak na razie blog nie jest za bardzo rozbudowany, ale z czasem będzie się to zmieniało. Będą przybywały nowe opcje, mam nadzieję, że sami czytelnicy podpowiedzą mi, co może być przydatne od strony technicznej. Jestem otwarty na wszelką krytykę oraz uwagi.

To tyle, jeżeli chodzi o mój pierwszy wpis. Wiem, że było to trochę lanie wody i nic konstruktywnego z tego nie wynikło, ale zrobiłem to specjalnie. Nie chcę, aby ten post był zlepkiem różnych informacji. Jeżeli coś jest o wszystkim, tak na prawdę nie jest o niczym. Właśnie dlatego na poszczególnych sprawach będę skupiał się osobno w kolejnych wpisach. Już teraz zapraszam do ich czytania, a także do subskrybowania mojego kanału RSS, który można odnaleźć po prawej stronie, w menu bocznym.

2 komentarze:

  1. Gratulacje pierwszego wpisu!
    Misja bloga ciekawa, bede czekac na nowe wpisy rzucajace nieco wiecej swiatla na zagadnienie :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję Ev, dziękuję. Już dzisiaj pojawił się wpis, który wyjaśnia trochę więcej.
    Z każdym wpisem moja droga będzie coraz jaśniejsza, na razie to jest jeszcze początek, dlatego też może pojawiać się trochę chaosu oraz niedociągnięć, ale staram się :)

    OdpowiedzUsuń